Isnin, 19 Oktober 2009

I'M BACK....



ASsalamualaikum pembuka Entry..
Adeh..tetiba jew rase mcm nak upDate balik blog....
yang sudah lame aku tinggalkan selepas aku benti kerje....
dan berhijrah ke SeLangor...
Fuh..banyak tul cerita aku selama ni..
semenjak suamiku tercinta dah menjejak kan diri ke bidang ıuǝS..
aku sebagai Isteri sentiasa memberi sokongan...
sebab aku sayang sangat kat dia..
hehehe..



Sejak dia jadi ıuǝS ƃuɐɹo ni...
Sentiasa jer dia bz..
tinggal ler aku sensorang..
kalau job yang dekat2..
leh ler aku ikut..kalau jauh2..
aku tak nak ikut walaupun dia ngajak..
bukan ape..aku risau menyusahkan dia jer..
ye lah..penginapan lagi..
hehehehe..
Rindu gile kalau dia ade job luar selangor ni..



Ape2 pun Aku syg dia sangat2 ugak..
hehehe..
adeh..panjang lak aku melalut..
so...ape lagi sokong ler suami tercinta aku ek..
heheheh....






Tiada ulasan:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About