Khamis, 10 Mac 2011

BerKecil Hati....




Assalamualaikum wbt..
Kadang-kadang kita gembira..Kadang-Kadang kita ketawa...
tapi sekarang aku bersedih dan berkecil hati..Semua rasa tu aku tak leh nak hindari..pura-pura senyum dan ketawa..
tapi dalam hati.. Hanya Allah yang mengetahui..Aku lebih suka berdiam diri..kerana kalau bersuara takut ada yang lain berkecil hati denga kata-kata aku yang mungkin kasar...Aku hanya manusia biasa.. tak lepas dari kesalahan..tapi aku berusaha untuk memberi yang terbaik untuk orang di sekeliling aku..tapi pernah kah aku di hargai?erm..aku keliru..kenapa aku tak seperti yang lain? yang di hargai,di sanjungi,???ermmmmm...
keliruuuuuu...sedihhhh...berkecil hatiii....~

3 ulasan:

Cik Puan Kocik berkata...

kadangkala diam lebih baik!! tak perlu berkcik hati keterlaluan krn dalam tanpa sedar kita juga menyebabkan orang lain berkecik hati kerana diri kita!

Bersyukur....membuat kita rasa tenang dan bahagia

Tanpa Nama berkata...

npe sedey2 ney sys apple, namo ar cedey2 ,tw2, cyg apple, muahhx, hik3

❝ ApplεStoBeRyCokelat ❞© berkata...

thank's kamo semua..:(

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About