Jumaat, 4 Februari 2011

Menakjubkan....





(itu bukan aku..tu model mane tah aku amik je gmbo tu..hehehe)
Assalamualaikum wbt...
Bersyukur ke hadrat Illahi..
Kita bertemu lagi...
aku baru je balik dari kenduri kawen..
anak kawan mak aku..
hehehe..
almaklum ler cuti raye cina panjang..
seminggu beb..
dorang amik kesempatan utk wat majlis perkahwinan ler..
hehehhe..
ramai gile org kat kenduri tadi..
lauk pauk nye pon bleh tahan sedapnye..

terima kasih tuan rumah..
aku sebenarnye...
bukan nak bercerita sgt psl lauk sedap ke...
orang ramai ke ..
tapi ade sesuatu yang buat aku n hubby kagum..
tengah2 makan..aku dengar ler suara mendayu2..
menyanyi lagu irama malaysia..
aku pulak kebetulan dekat ngan meja m.c tu..
usha punya usha..
mula heran gak..pesal m.c dia nyanyi lagu tp duk atas kerusi..
pastu balik tmpat lain..
mcm ni haaa..~




last-last aku yang jenis tak berpuas ati sokmo ni..
perhati ler dorang..
dak lelaki tu lak mcm merabe2 nk letak mic..
rupe2nye dorang tu cacat penglihatan..
wahhhh~..
adorable...~
dorang walau pun tak nmpak..
tapi dorang berkeyakinan tinggi..
(tak mcm aku..asyik tak yakin diri sndiri..huhuhu)
dah ler pandai kendali kan majlis..
suara sedapp ooooooo..
merdu gileeeee...lunakkkkk.
wahhh melambung aku puuji ni..
tp aku memang kagum dengan kebolehan mereka
(dgr kate dorang adik badik)
ape2 pun kalau korang tk percaye..
kat bawah ni aku upload video ek...korang dgr le..
mesti korang pun kagum...



http://www.facebook.com/video/video.php?v=1612609638232



Tiada ulasan:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About