Selasa, 1 Februari 2011

Perempuan GedixXness....





Assalamualaikum wbt..
lama tul aku bercuti kan..
hehehe..
travel sane sini..
last2 balik umah..
DEMAMMMM!!!!!!!!!!!!!!..
tp alhamdulillah.. tade ler demam teruk...
just flu ngn batuk je..
ok back to de topic..







ape pendapat korang tentang G.E.D.i.X?
ops...firstly...
maaf...kalau entry ni menyinggung mane2 pihak..
tapi ini semua kenyataan kan..

erm.. bagi aku.. aku memang anti dengan perempuan gedixx..
kadang-kadang meluat tengok..
ye lah.. dok kt public.. tapi dok tergedik2..
aku penah ler jumpa/kenal..
masalahnye yang gedix2 ni..
bukan nye budak2..
tapi dah 25 taun keatas++..
kalau budak2 tu aku leh ler kate 'ala budak2 ag..lom mature'
tp kalau dh 25taun keatas.. tkkn tk mature ag kut.
kebanyakannye org yang belum kawen kut..
tah ler..ni berdasar pengalaman aku ler..
yang lain aku tk tau ler..
mcm yang terbaru..
aku terpaksa melalui suasanaa yang tak best.
terpaksa melihat kegedikan seorg'perempuan; ni..
Ya Allah.. Gedix tul..
mula-mula aku kenal tu..
aku tgk ok je..
tah ape yg tk kena ngn fius dia..
isk isk isk..
tergedik-gedik..
tak kira ngn org tua ke muda..
tergelak2 tak tentu pasal..
semua lelaki nk di panggil sayang..
isk isk.. meluat..
baru2 ni.. dia buat pangai..
selalu je nyendeng2 kt my hubby..
waaahh.. ini sudah lebihhh..
mujur ler hubby tk melayan..
tp risau gak..
pmpuan gedikk ni mukan tau malu pun...
kadang2 aku tk paham..
kenape perlu tergedik2?
cuba xplainn..plzzzz..
aku nak tau gak..
aku tgk pmpuan yg lawa2..cun2...
tade ler tergedikk smpai mcm tu sekali..
isk isk..tlg lah..
kita kan perempuan...
cuba tanam kan sikap maluu tu dlm diri..
berkwn dengan lelaki ade batas nyaa..
so renung- renung kan dan selamat beramal ye..

isk isk.. tak penah2 aku tulis entry marah mcm ni..
hehehhe..
tp dh lame dh pendam..
:P..
kalau korang tk suka bace..
sila jgn bace k..



Tiada ulasan:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About